Selak

Sunday, January 16, 2011

sinikal er hidup + review khurafat




1) pagi td ibu ajak teman g subang.
"ada program ape?"
"nak agihkan barang utk org miskin "
"subang?"sinikal er orang selalu anggap subang tmpat hip orang kaya-raya.
Plus selalu er program yg mak ak join selalu kat tempat cerok-cerok..ttiba arini kat bandar lak.

sebab ape muka syiah terponga?
die kagum n ttiba suh aku wat sbb die kate sedap.ape hingat  ler tau resepi dengan sekali gigit.zessss~

aunty2 yg ghajin~erks,ak knal 2/3 org je

2) Dua hari lepas makan ayam penyet ria kat depan wangsa walk.Eh,aku tak tau mane satu depan belakang mall tu.Owhhhh,tidak sma feeling dengan wong solo.slalu ak mkan wong solo rasa tak cukup je.Pastu balik smua mengantuk rasa nk pengsan...apesal kah aku,ketagih ayam penyet wong solo ini...

3) Hari yg sma di waktu malam, layan cite khurafat.
Orang kate best gile.Tapi,bukan la sbb utama aku nk tgk.Review kat paper pon ak mlas nk bace.kuh3~pas tgk br tau cite ni agak mlebey gak promo er.
Maybe sbb soundtrack filem ni shamsul ni yg rapping n nyanyi sendiri...(buley ke jadi penarik?entah la...)
Aku suka sebab ada subtitle.time tgk kak limah xde subtitle.bila satu wyg gelak2...agak blur bila xdpt dengar dialog selanjut er.
Plotting cite menarik.Sia-sia tengok if korang dah tau ending

cliché filem yusof haslam mmg ada.Entah la,kalau korang bukan pengemar drama2 mereka diTivi.ada time yg rasa mcm kebiasaan..walau x byk sgt mcm ~ camera angle,tempat shooting dan lagi,dialog gaduh-gaduh ni mcam biasa je  dengar. Biasa?perghh,kantoi mcm ak lak yg selalu tgk.TIpu la klau dulu tak tengok sembilu.
Kalau bukan aku,makcik aku,takpon nenek aku..Time mkan mlm tu,terlayan la jugak.
Liyana Jasmay er make up kekadang ganggu kosentrasi.xcheck la sponsor make up maybeline atau bukan.
sbb die kan cute..contoh,time rushing g hospital sempat pulak bubuh eyeshadow yg matching ngan tudung.PELIK bukan?benda kecil2 sebegini ganggu mood aku.
PLUS lg suka watak die dalam histeria atau niyang rapik d movie.

Puas hati sbb hantu banyak.Tu la sbb utama nk tengok cite hantu kan?
tak perlu 3D sbb muka hantu penuh satu skrin.Tkujat-kujat la memula.scene terkejut hantu datang dari belakang wat sekali dua cukup kot.if lebey mcm ketandusan idea.

sinikal er,ramai gak yg gelak time hantu asik kuar.mereka gembira mungkin sebab rasa berbaloi tgk hantu d wayang...

story psal khurafat ak teringin makan roti cheese khulafa.nyummy,jauh er nk g sek 7~sob3...
p/s>intro:padan muka aku kena type blk..tadi gatal tulis kat notepad..ttiba time nk CTRL+A   tersilap tekan n trus ilang smua

No comments: