Selak

Saturday, January 29, 2011

menyedih

mood sedeh: entah~macam tak de rasa nak beli laptop baru lagi skang ni.
I don't feel like changing to new laptop anymore.
biar la pe nak jadi...If rosak atau tak boleh pakai bila sampai Brisbane. Nak pikir psal tu nanti.
Lantak dah la....
Rasa nak tawakal aje. Ada orang jadi kan issue when I started asking for a thing that I thought I deserved.
suppose to be my turn.I let her step ahead before me.though I made a right decision for letting off my dream 3years ago..try to be patience and think about others who I care.But she just don't get it.
Takde sape nak amek port bila dia asking macam2 before...kenapa harus die nak sibuk bila time aku?

rasa tungang terbalik diri
Aku cuba jauhkan diri dari masalah.I hate fighting.
I hate getting hurt at place where I seek for a peace of mind....Thought place where I belong to.but surely,
I just feel vulnerable all the time.
Tak sangka psal benda ni aku nak sedeh n menangis.Tak taulah....
bukan sebab tak dapat apa yang aku nak.Cuma aku tak suka,orang persoalkan benda yang aku betul-betul pasti.
Mungkin bukan sekarang.Biarlah nanti...aku cuba pikir jalan lain.Biarpun jalan yang ni tertutup.
Entahlah,bagi aku biar lah berbaloi....
Tamak ke aku?selfish sangat ke aku?Sebab aku tahu ape yang aku nak jadikan aku ditempat yang bersalah.
Suarakan isi hati aku.Jadi penyebab untuk orang lain membenci diri aku


Listen to the song here in my heart

A melody I start but can't complete
Listen to the sound from deep within
It's only beginning to find release

No comments: