Selak

Thursday, January 20, 2011

Melawat dan makan

few days back,g melawat mak(referring maklong) kat HUKM sbb die baru lepas kena surgery.
Kak Ngah pon dtg skali which mean they back reunite again at that day.
Sangat pening jlan nk g HUKM if dtg dari sg besi er highway.
chat-chating n balik.Sebab xnak berpusing-pusing mcm datang tadi,decide ikot jlan yg len.Lalu depan kompleks renang n dewan apentah.ttiba ibu suh ingat time kecik2 ingat tak kitaorg tgk Malik Nor bina badan.
OWh,kecik2 dulu mmg aku ingat ada sekali dua pergi tgk show sukan2 ni.Tapi aku hanya end up tidur sebelum show start lg.hahaha~
 Last-last mkan kat Kg baru.Chinese Muslim restaurant depan UNIKL. Medina kot nama er.
entah la..sudah lupe~memory lost kan after 24h



Jangan terpedaya!!1901 er card ni ler guna kat menara TM je.hampeh~
benefit?tak ingat la,maybe mcm bubble tea er card tu kot.beli 10 dpat 1.
tao fu (Xtau la eja dr dlu) sizzling.around rm8

Ada telur layer bwah tao fu tu.Fill with sayur dan cendawan jua.
siakap tomyam


butter prawn
bila la aku sendiri nak try smpai jadi nie?hurm~

n last menu Syiah er nasi paprik.ayer kendondong +mocha blended+choclate blended+barley suam+2 cup of chinese tea.Smua cost around RM60 kot.Hahaha.tp lauk sangat banyak.n sebab aku tak berjaya abeskan maybe aku n chinese food agak tak ngam.
selalu aje x abes each time order chinese food.Maybe sbb xbrape pedas kot.
service agak lambat.nak kate ramai orang tak gak.stiap kali dorang hidang makanan,kaklong mesti kuar ayat.
"kenapa orang tu dapat dulu dari kita.kan kita smpai dulu"
aku malas nak layan sbb aku xde la lapar pon
"maybe sbb kita order lambat kot tadi."
Padahal aku tak perasan pape pon.
balik rumah.terbongkang tidur.zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.


No comments: