Selak

Thursday, January 27, 2011

Sentap gitu

Few daya ago aku Mcm nk tgk filem Faster. Tapi xde org lak nk teman.
Tgh pikir2 sape nk dijadikan mangsa.ttiba ada lak sorng kwn ni Ym- ing aku ajak tgk.
Rofl,aku Mmg suko la gk ada org ofer.
Pastu dia tanye aku balik.
"Takde ke kwn aku lain yang nk join ? "
Huh?dalam ati, Klau ada org len xda la aku nk g ngn die..
"Hahaa,xde la bai...nnti aku tnye ayed ke if Die nk Join"

"bukan ape, aku rasa tak molek kite keluar berdua..."
krek...krekk... (bunyi cengkerik)
dah tu kenapa ko ajak?confius...
Jangan celarukan aku dengan kehendak+kebingungan prinsip kamu dengan diriku.
Ape aku mrepek...hahaha,perot saket smlm byk sgt push up... Tp x kempis2. Ayooyoooo

sementara tunggu jeda di aQUAria meriang ria..aku mengarut diluar-luaran.
tapi ini seksi...LIKE!asli...tak perlu implan~

No comments: