Selak

Thursday, December 2, 2010

Dalam

How can I decide what's right? 


When you're clouding up my mind 
Can't win your losing fight 
all the time 



Not gonna ever own what's mine 


When you're always taking sides 


You won't take away my pride 


No, not this time

How did we get here? 

when I use to know you so well 
How did we get here? 
Well, I think I know 



disaat kaki ak diratah nyamuk ni....
ler lagi rasa nk merapu~ I've lot to say tonight,or even last night..maybe this gonna b forever...
someone told me dat I never try to do it right..
Dan sekarang ni...it just getting worst.parah dan bernanah.

'Aku akur dengan hati yg busuk..Supaya dapat kau lihat yg indah diluar.'

I wish I could spell it out,from alphabets to word...
from words to perfect description from right inside my soul...
But everything will b so wrong...
I might end up using harsh words and some mean explanation from what I've been through...
So I end up listening instead of describing.
Realize, it never gonna be a good solution in a long term...
Yet the picture getting uglier this many years
 I just bare with your dream.cause I don't want any of us to get hurt .
But maybe I wrong~maybe I don't have any guts to tell you...
Pathetically coward I am.... 


Kaseh sayang tu pelik...Knape mesti tunjuk dengan cara yg pelik...
Cara yg buat aku rasa asing...I'm no one but human who try to breath under the same sky...
Cuba melihat bintang yg sama dari longitude dan latitude yg berbeda...
Dan kita melihat KEINDAHAN itu dengan CaRa  X sama.
Manusia mmg kejadian yg ANEH....Memilih untuk melihat perkara yg DisUKA
Mencipta ALasAn yg hilang LoGik disaat haBES daLiL dan hUJaH...
kEraNa dia Tahu...aKU akan Setia di PAksI serUpa...
aKU masEh uTUh denGAn JawaPAn yg LebIh dari pasTi...
Penghujung nya...Aku tetap yg tewas..
Toleransi?skadar ucapan waktu mahu rasa selesa...
Ya,ak maseh lg manusia PELIK yg lemah....
Yang lelah berdiri diantara garisan yang mmbeza kan taraf manusia..
Kerana aku rasa kekalahan dan benci rasa itu.


Prinsipku..cuma sampah yang kau lihat...
Lalu kau biarkan ak tersesat dalam impian mu.


Penat ku...anggapanmu keGILAan aku tak pasti...
Lantas kau buat aku berhenti DaN hilang dari mimpiku sendiri

BEnAR ak bukan penentu JAlaN akhir diri ku..
Tapi kau lupa, aku maseh percaya takdir Tuhan Yang Sasksama.
Walau DisUrat selamanya kau tak mampu hargai aku sebagai AKU.
Walau tersirat.Kau mahu aku wujud untuk Kau banggakan.
DImana kita Sama-sama tak mampu  hadap realiti 
 waLaU sedAR aku jua rapuh dan LeTih untuk berTahan....

Lastly,aku masih aku yg semalam.Just sick and tired of shouting and fighting.

No comments: