Selak

Monday, February 28, 2011

sesudah seminggu


motif entri ni bukan nak cite psal kari..yeye,aku tau korang smua hebat msak kari...
tp bila sampai tmpat org ni..mmg kena telan aje la rasa kari yg ada.aku bukan mlas nk msak.tp bila dh dok sharing.n bab mkan sharing aku mmg mlas nk leceh2...
skang ni pon tgh pikir nk wat ape utk mkan petang nnti.kelas gwe kul 7pm...
Last-last mengarut je wat tomyam daging kambing...pelik namun harus ditelan....aku tak tau nak beli ape utk fridge rumah ni..akak ni asik kate fridge ni kecik..tak muat etc2...bg aku muat je...herm~

dah pepetang lg lapar ni nak sambung type malas gile..td niat nak belajar dah merayau-rayau tanpa faedah.
last-last dok depan pc gak akhir er...
hari ni dah start ramai orang..sbb 1st week...last week rasa tenang sket..

semalam ttiba wat gile g chinatown.bukan er ak nak beli daging ke hape..kat situ mmg port daging halal yg murah..instead hampir banyak barang murah2 kat situ...
tp aku xde niat nak menshopping....tp it feel more asians.my classmate advice jgn pergi malam sbb ada gangster matsalleh.(bebodoh je dorang er~)

flea market ala-ala kat curve...yg best jual buku n antik-antik
pastu jejalan sesat-sesat.carik kedai tepon.xda...(mat salleh sini suka cuti time weekend).

tengok btapa karut er aku..sampai lalu depan kedai-kedai kereta...pastu bising kenapa kaki aku sakit...hahaha


kat sni jual tak smpai 60sen...sbb haus.and tadaa..drinho plus logo halal malaysia.
tp xberapa sama rasa er...


slalu klau jln kat city haus la camne...takde er sangup beli air...


geram je tengok harga berries lagi murah dr strawbery..tapi aku blum buat budget utk makan..takde la beli..
ni kedai depan ismail butchery..bukan Islam rasa er....tp reasonable la...

mineral water cam mountain frankin tu dapat gak $1..alang-alang tengah haus...ni mcm dh brape jam after aku beli ice lemon tea tu..(jgn tertipu ngn susunan pic.pic botol tu pon lepas aku melepaskan lelah lepas smayang kat uni...hahaha)
mahal gile mineral water pon kat sni bler smpai $3.sama harga ngn kopi.
on d way balik rupe er jalan yg datang adalah one way..akibat confius last2 aku jalan dr china town smpai city...fuuuuh~giler!!rasa rugi sbb aku mmg nak g city kan...jimat cermat demi poket n perut ku...

aku suka gile tgk merc lama.n dis one dah la white..and it use untuk weeding...tp yang ni die display..tak sure la in service tak.
sebenar er kat china town yang aku beli....
.
.
.
.
.
.
 
batak jumpa asam ni..kat malaysia xde lak gile nk mkan...n sushi roll tu.kekonon niat nk wat sushi...TIHEEEE
Kaki rayau aku berakhir pd jam 3+ few minit...sbb bila tunggu bus dperhentian 44.aku tgk jadual bus dr jauh..jeling2 x sudi...seb bek nmpk..dh ada makcik ni dok sandar bek kat jadual tu.siap pdg slek bila ak nak usha..agak er die tak perasan.yang aku usha bukan beg tgn die..atau gaya rambut die yg stakat wat pony tail.
tp waktu tu aku tak solat zuhur lg....
and shit!(dah la solat lmbat..nk mencarot lg...)
jam 6:21 baru jadual bus sampai...trus cemas haram...patah blk g uni aku..walau tak berapa jauh..eceh...(lebih 6 block kate tak jauh hape..)tp tindakan bjalan pantas lbih waras dr tunggu bus utk blk ke west end...
bila campur 4 kali kena tunggu trafic lite..(yeeee,aku pejalan kaki yg takde duet klau kena byar saman $100)
sampai la gak kat surau uni ngan menahan rs tkucil...dah alang2 sampai n kepenatan....alang2 lepak la skali kan kat library....baca buku?nononono...aku men tenet je ar...dpt seat empuk favourite gwe...psang utube d ipod...dan QUT virtual dpn mata...setting dah chun!gelak2 tgk nigahaga.kul 5 br gerak blk...
okeh ar tu..ak dh print tau tutorial ngn reading material skali.tak sia2 usaha tau...hihi
aku tsilap ingat mampu nk salin nota...rupa er ada 2 set slide....td br perasan.kena la mprint gak....dah la 4 page per paper depan blkang...(rabun lg nk salahkn sape?)

qut ni poyo gak...if tak bukak qut virtual.mula la server wat hal..td prob loading pic..pas try click2 kat virtual baru ler loading balik..hahaha..

No comments: