Selak

Tuesday, February 15, 2011

Murni Subang dan Faster

Semalam Jejali  tunaikan hasrat untuk memastikan lemak-lemak bestfren beliau terus ditahap tidak stabil.
Walau pon tak dapat nasi arab and rasa mcm cliche g murni.Tapi sebab bukan duit aku...
Sungguh redha....
At start,sebab nak tunggu Jejali stuck dalam jam.Kitaorg order roti hawai..Surely sbb lapar tak sempat nak amek gmbar.Dan ada rasa tak perlu sebab roti hawaii macam selalu dimakan.Tapi sgt suka sebab kaya dengan cheese.Rasa sedap lebey dari biasa.Macam kali kesepuloh order.Tapi rasa semalam punya len macam er sedap.Mwahahahaha

RM15 -name?
dalam lapisan daging ada ham with some cheese.
Tetiba aku tak ingat apa nama menu tu.Tapi seriusly sebelum ni kitaorg tak pernah try.
Tapi sedap.sangat sedap.I think Murni subang er chef is better then Aman Suria.
Aku selalu kecewa kekenyangan if makan kat Aman Suria.

kebetula ada entri Murni,aku letak sekali previous food yang tak pernah di show off

Nasi goreng Napoleon -RM??


Dua hari je aku berjaya tak makan malam.wahahahahaha
ari ni pon bangun lambat.dah malas nak jogging...mana mungkin jogging kul10am?


No comments: