Selak

Monday, February 28, 2011

Mimpi Angker

memang xbest klau kalau terjaga dr tidur sbb mimpi bnda "angker".
smpai sejam lebey takler tido blk.tau2 skang dh subuh.
nk tido td punya la susah....tido lak mimpi hampeh...bgun pon ingat kat bnda yg sngal...
bukan nk g solat trus.kekonon x kusyuk klau x type dlu bnda yg meracau dlm otak....

smua salah diri sendiri.sebelum tido setting jam kul 3 lebey tp sblum bunyi dh tkezut.niat lg xnak dah tido pas subuh.mmg xtido la klau dh on laptop ni.
pdan la muka aku!niat lg merepek2...hati aku ni mmg xler diberi harapan palsu...suka sgt tipu diri sendiri.


mmg xbest klau hantar msg RM1 bukan stakat reply yg xsmpai 20sen.ym atau fb pon xde makna er....

ape lg xbest..mmg byk yg xbest...
bila aku buat blog bukan utk korang fahami aku.sbb rs aku slalu update blog.so,ini la true diri aku.
tak logik ok!aku tulis smua time emosi.time boring.bukan tanggungjwab dpt duet juta2..
klau boleh,aku mmg xnak org yg ak knal bace....BORINGs!
sbb?
1)nnti bila ak nk story bnda yg sma aku dh tulis...ttiba re-act mcm dh tau ape yg nk cite...
terbantot story.pdahal bukan smua aku type kat sni.ada gak extra2 yg aku tak tulis..timbul keraguan utk aku..xkan  nk tnye...eh,ko bace blog aku ke?
so yg extra2 tu pon aku xde la jd cite~
2)nnti korg rs aku perasan korang stalker aku kan...
fine if jd silent reader.teruskanlah....tp ignoring bila ak nk interact mmg suck la kan....len la korg ckap...
enko: "zihah psal bnda yg ko ckap tu....is it dotdot dot...."
haku:"ha'ah dow,aku pon cam rs vangang time tu je.....plus ayat tu aku tak tuju kat ko pon...ko sentap??aku lg kuat sentap"

'hekeleh zihah.kitaorg bukan nk bace kisah ko mrepek2 ni..nak baca psal life ""best"" ko kat tempat over d sea ni...'(siap nk double kan aku er " )
menyampah boleh berambus....


mmg 'best' wokeh klau kena byar $80/m utk intenet tapi kena sound awal2...klau check email okeh ar.Tp klau tgk utube mmg akan slow...penat2 aku kutuk broadband haku...ada gak pakej lg jahanam kat sni....
Kalau nk save guna kat uni jer.sbb tu la ari2 aku smgt berwaja mlangkah ke city sbb nak guna intenet....tp bgus la jugak.sminggu ni rasa lebih dedikasi..

ape lg yg x best?sbb gatal tgn bukak newsfeed bdk kat fb skang aku pikir psal org tu n type psal org tu.so aku pon xde beza ngn org tu....org tu=aku xknal.
so;ada 2 jenis org aku rs wujud di fb.
a)mereka yg xabes2 myampah dgn org len
b)mereka yg org len dok myampah.
aku bleh jatuh kategori dedua....slain dr golongan tu aku tak pasti atau xnak kaji...
gile hape siap wat list psal kenal peribadi melalui fb...detail dan teperinci...org tu pon golongan nk tarik perhatian mcm part of people yg dok dikutuk dlm list2 tu....so,aku myampah kat org yg wat list mcm tu..wlau ada yg btul...kalau x suka tegur je la..sbb ak xknal org tu. tak dpt la ak nk tegurkn.

korang rasa xbest?bila ak deactivate komen?
inbox msg n wall post msih bfungsi.cuma rs ttiba!!
kawan aku penah deactivate fb...time tu mmg susah la nk kontek kan...lg2 aktiviti bsf.so die pon baru hangat di alam pchintaan.terus mcm susah nk planning...nk ym-ing pon sush nk girl talk ni bek cite bila jumpa face to face.(yekot!)
bila ak tpikir nk deactivate fb aku.pikir gak la.start fb pon sbb BSF.no way nk abaikan dorang.walau mereka comment pon  ikot musim n angin sepoi2 mcm aku gk...temporary aku aktifkn utk BSF...reason?
bila jd fb addicted ni mmg parah...bukan stakat suka mgomen.harap org like status,like komen,smbung komen mengomen...harapan tu buat aku x pijak pd realiti...
isn't it okey to have a dream?
entah la...saje rs nak abaikan~ xnak terlalu attach ngn fantasi....like going nowhere.
plus emosi xstabil...aku nk dgr lagu.lyan movie...n msg mak ak nk byar sewa umh.hihi~
get it?emosi tak stabil...Ehhhh,takde sape pon tanye
ada!imaginary fren aku...

No comments: