Selak

Wednesday, August 24, 2011

mane aku tahu

'klik..klik..klik..klik' type...
tapi,
bukan ak yg type.org sblah aku.ntah brape kali btukar ganti.
ak xpasti.aku dari kul 10am.skang dh nak jam 3pm.

"week6,week7,week8,-collect data in main street newfarm.."
ak pura-pura bpikir idea utk report.
malas!youtube sanum ghafor lebih menarik minat aku.
inventory mgt tutorial jua tiada buah kemajuan yg terhasil.
cost hold...Q,N .formula..erksss ape smua ini...

termenung sambil kusyuk check ipod.

"sorry,is there anyone using this pc?"
asian girl myapa aku tanye benda aku tak pasti.

"no..i don't think so.."  jwb dengan yakin.

ttiba datang sorang lagi asian girl..

"sorry I was using this pc before..."
.
.

.
aku pura-pura tak dengar sambil bergaya dgn headphone tanpa playlist lagu keudara.
~
cibabengs

No comments: