Selak

Wednesday, August 24, 2011

aku tahu aku kena

walau 2o minutes ak berkurung dalam toilet disable ni..
aku tau aku kena type waktu ni jugak.
aku tak nak myesal sebab tak luah kan benda ni...

aku tak post lagi.medium ape yg seswai nak bagi.aku tak pasti.

aku abaikan bunyi pancutan deras dari kamar kecil sebelah ni..
lebih 4kali pancutan ak dah dengar.
tapi blum habis rasa nak diluah..
aku terus kan lagi..walau dah terdengar ketulan keras pula yg jatuh dlm mangkuk sebelah...jijik
mmg jijik.
sebab tu ini rumah syaitan.

aku sambung lagi.sbb aku tak boleh type kat depan pc.aku dah nangis tadi.mcm ayer paip deras mengalir.
lagi 20 minit tutorial.tak siap keje.takde progress..matilah aku.
tapi aku tak boleh tahan rasa yang ni.dari pagi tadi.aku termenung.tak dapat nk luah kat tempat seswai lg dah.ni je medium er.

tengok cermin.muka aku dah merah..
kata eza klau korea muka merah mesti baru lepas mabuk.ak mabuk ape?
mabuk najis manusia.gilers




No comments: