Selak

Thursday, May 19, 2011

Officially Homeless #experience

banyak gile asiment.
banyak sampai tak mampu nak blk.last bus kul 11:30pm..aku xde niat nak blk.
ari ni dah beli ice break coffee..smlm beli grande flat white pon last2 kul 1 tido gak...
entah la..lepak je la library ni..nak tido pon blasah kat sini aje ar..
Tadi blue skrin lak PC library ni.nak berbulu takler..aku risau sebenar er virus dari aku.haha

Recently aku dpt msg dari two of my bestie back from Malaysia.
Aku mmg suka gosip.ada ke girl yg tak suka.
Tapi both gosip yang aku dapat wat aku kurang gembira.
Entah la~aku pon imperfect...maybe salah satu tanda aku dah tua.
bila dgr gosip.Hati jadi tak suka.hope thing can be different for them.
Tapi itu jalan yang dorang pilih kan?sape aku nk judge...


DerM..this month have been REAL craZy for ME...
babeks gile.banyak wey asiment...sumpah banyak.
rupa er sakit nk carik rumah sewa  time ni.Adoi,aku tak tau brape sebenar er bajet yang mak aku okey.
so selalu er aku carik under $150. leceh sangat.sebab aku tak abes study semua tempat.

Rupa er Kak Wid dah kawen.LoL.dah 2 winter berlalu...aku baru tau.
Impian aku yang tak mungkin terjadi.
Time aku smbung kat sini pon lupe yang dia belajar kat sini gak dulu.
Tapi dia UQ.
Fall in love with only one person before getting married.
Kawin ngan cinta pertama.best eeer~

IT room
good luck to myself.

No comments: