Selak

Saturday, May 21, 2011

good morning Morningside.

aku jumpa port best dalam library.
mlm semalam tak balik.lepas kat sini.sbb ini kawasan 24hours.
pinjam buku library letak kat tepi pc.
aku tak suka la bilik library postgrad.
racist.tak boley makan.harks.aku kan follow rules.
sini okeh.just takde plug lebey je.

tadi g tengok umah baru.
Filipina.umur 50 kot.dok ngn pakwe die.
Alicia nama er.dia dok bawah.aku dok atas.
ada bilik air share ngn anak die.
OK ar tu.takleh nak demand sangat.
Ingat nak carik somewhere near ngn citycat.
tapi yang ni depan umah die train station.Morning side.

harapan dorang boley paham psal rule etc.
aku kate ngn die nak dok sini sampai bulan 12 je
mmg banyak lagi masa.tapi aku malas nak pikir dah.
bukan senang sbb aku bukan er budak undergrad.atau PHD.
biasiswa pon xda.klau under $150/week mmg semua jenis yang begini.
last time ngan vietnam dah terlepas.klau yg tu pon ok.dekat ngn ferry.
ada chance jumpa jodoh tepi sungai.
main biola tepi sungai.dalam mimpi.

No comments: