Selak

Sunday, February 24, 2013

Sadly I can't be happy


I try not to give up...
But I am not able to hold this fear any longer..fear?am I afraid to fail?Am I afraid to go through thing I never expect before.
I have a bad feeling from the start.From the moment I arrive at the place...Tetiba semua er jadi sangat sulit...pusing-pusing kawasan perumahan yang sama untuk cari office.nak dekat sejam aku pusing area yang sama tapi tak jumpa.Iya,mungkin Tuhan saja mahu uji aku.semua ni tak berlaku tanpa izin dari-Nya.Aku kena pegang benda ni sampai bila-bila..Tapi nak terima hakikat bukan mudah.
I need to start back.Ya Allah,rezeki dariMu.dan hak Allah untuk amek balik apa yang Dia dah bagi.Dan aku rela,pulang kan nikmat yang ini..Sebab dalam hati aku,dah takde tinggal lagi harapan.Takde lagi perasaan nak tolong atau percaya pada sesiapa.Biarlah semua ni jadi sebagai pengajaran.
I am disappointing for what happen here.I might make a mistake but I have try my best for helping out.It seem like it not good enough.Or I would say if there are success why people keep on leaving?
Aku ni hari kedua dah rasa nak berambus...Sakit hati gila sebab susah sangat nak dapat kerjasama..memang takde sape nak guide aku.Poyo la this old person call himself as consultant but failed to consult people. 

No comments: