Selak

Sunday, April 17, 2011

BBQ dalam hati



Pagi sabtu g pasar...yanti(kwn yani dr brunei)dtg amek kitaorg...
yahuuu~sbb nek keta kn...yanti pon sewa keta sbb family dia nk dtg mlawat ...

lagipun mlm jumaat time aku berkonsetrasi di kelas..dorg dh  m'shopping di yuen  sunnybank..
sobsobsob....
so,ari ni aku pon smangat bertahan lepas subuh...hihi
kul 7 yanti smpai..semangat sungguh siap.muka semua pura2 dah mandi...
klau sabtu2 yg len yani sorang2 menabah kan diri g pasar ujung west end ni...

begitu begini..ada jual shark...yawwwn!aku kagum..mereka rs biasa aje..


owh,aku sgt pelik..tgk salmon sgt murah..geram er!satu bungkus $3 je?
owh,if aku dok sndiri ni..mesti dh rembat...cita2 wat sushi blum kesampaian lg..
arakian,tserempak ngn kwn kak roha dr UQ...
'housemate ke semua?'
...........(kitaorg blur)
kak roha tolong jwab..."ha'ah"
aku blur...yela sdar diri wey menumpang drumah orang ni..isk3,bila nk
berakhir kisah tragedy ni..skang ak takot nk blk umah...
h.mate ak xbls lak email aku..F!

dupdupdup~smlm nk blk..tak jadi lalu ter?? dtg sini gak..
sangup kot ak mendaki...walau umah aku tu lg dekat...entah ar..it don't
feel like I belong there anymore..
~ ~ ~ ~ (chip..chip...chip...)~ ~ ~ ~ sound effect lagu sedey lg...

sekarang tak reti2 nak mandi..(pukul 1pm waktu smlm kot)
dah kenyang makan nasi lemak kan smua...
eh,every sabtu mcm disytihar ari nasi lemak lak...
masing2 dlm keaadan penuh khayalan...
dengan cuaca yg layan slepas ujan td....
dan jua sebenar er program bersosial ngn club korean eza rupe er adalah hari ini..
maka planning nk nek bus kul 9 lebey trus diganti ngn rancangan hannah montana..
(pleassse?)...ke salena gomez...ke demi lovato..livito..livita?..

Dan sebenarnya,setelah myedari hakikat hanya ada kurang $30 dalam poket..terus cancel niat ke BBQ itu...
Park jung suu...min hooo...sorry la aku tak dapat ketemu kalian...( sejak bile la fanatik korea ntah)
layan je la sambal telur ngn meehoon sambil pikir antara family guy and simpson mane lg best untuk ari ni?



sekadar gambar hiasan


cerita agak serabut...semlam tulis ari ni edit n post...

No comments: