Selak

Tuesday, October 4, 2011

redha

aku hanya ingin mencari redha Allah.
andai ini semua buat Tuhan murka.
bagaimana harus ku tahu.

Jika aku harus pergi dan tinggal kan rasa ini.
tunjuk kan aku jalan yg kau sembunyikan.
~~~~~~ ~~~~~~~
(habit letak smua dlm satu post)
semalam...teringin sangat nak call.
tapi sebab letih gile..last2 aku ttido terus sampai kul 3.45am
tak mungkin nak call time tu...
......
dan tetiba rasa.ada sebab ke jadi camni..
semua sign yg aku cuba nafikan...
mungkin aku tak patut buat ape yg aku rasa nak buat.

padahal baru je aku berazam tak nak confess my feeling lagi.
sebab benda tu selalu er memburukkan perasaan.
Tp selalu er hanya temporary.

yeke??


bila fikir balik.diri aku memang pathetic.
apalah sangat yg aku nak kan.
kalau betul pon perasaan tu...

Apa aje yg akan terjadi...
Salah sorang akan sakit hati...and now I think it's me.
Mungkin aku yg dulu sakiti hati die.

I wish to tell him everything I hold inside.
Aku bagitau jeda.sebab rasa dia perlu tahu. Few months aku pikir the best way nak bagitau.

Perasaan ini mmg sangat lame.
But he used to comfort me when I need him the most.
and now...probably he won't be there like before.

Jeda er suggestion: go chase guy with a material thingy.
siot! kalau semudah itu...mmg tak mudah la kan~

this phase I probably hate the most.But I don't want to end it sooner as it could.



No comments: