Selak

Thursday, June 3, 2010

Susahnya mencari bahagia wlau terbentang di depan mata

JIKA ak jatuh cinta..cintakanlah aku pd seseorg yg mlabuhkan
Cintanya padaMU,agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..

Ya Muhaimin,jika ak jatuh hati..izinkanlah ak menyentuh hati seseorang 
yang hatinya tertaut padaMu...agar tidak terjatuh aku dlm jurang cinta 
nafsu

YA Rabbana jika ak jatuh hati,jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling 
daripada Mu

YA RAbbul Izzati  jika aku rindu,rindukanlah ak pada ssorang y mrindui
syahid di jalanMu

Ya Allah,jika aku menikmati cinta kekakishMu,jgn lah kenikmatan itu
melebihi kenikmatan indahnya bmunajat di sepertiga mlm terakhirMu

YA Allah jika ak jatuh hati pd kekasihMU,jgn biarkan ak tertatih 
& terjatuh dlm PerJALANAN panjang menyeru manusia kePadaMU

Ya ALLAH,jika Kau halalkn ak merindui kekasihMU,
jgn biarkan ak mlampaui btas shingga melupakan aku pd cinta hakiki
dan rindu abadi hnya kepadaMU
Amin

thanks untuk  ....http://cintamissha.blogspot.com/ sbb post link utube mutiara hati ni..

\mungkin sbb tu ak blum jumpa chenta...atau blum layak dicintai..../
bSabaR itu PErLu !! sungguh tersembunyi nikmat yg Allah lebey ketahui..siapalah aku nk mpertikai kan
kebijaksanaan AL-Alim~

effect LpAS forum ngn jeda yg ak bg tajuk sndiri "Guys---always took US for granted"





No comments: